Kunden og hans forretning i centrum – det er overskriften på vores servicekoncept, og det følger vi i hverdagen.
Serviceafdelingen har et klart defineret mål: At hjælpe vores kunder til gennemførelse
af deres produktion med størst mulig effektivitet og lavest mulige udgift.
Vigtige kendetegn ved vores serviceorganisation:
· Vi er tæt på vores kunder, således vi kan være hurtig reagerende.
· Vi har et reservedelslager, der sikrer korte leveringstider.
· Vi tilbyder servicekontrakter og forebyggende vedligehold. Kunderne kan vælge mellem serviceaftaler til faste priser, eller service efter aftale.
· Vi er fleksible, hvilket betyder vi kan servicere på tidspunkter, hvor der ikke skal produceres.
· Man kan altid komme i kontakt med os.
· Vi kan indgå teknisk management aftaler, hvor vi påtager os det tekniske ansvar for driften af dit anlæg.
· Vi har et højt uddannet personale, der er dedikeret til vores enkelte forretningsområder. Sådan sikrer vi, at vores kompetencer er i top inden for det enkelte segment.